szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Miniszterelnökség az Átlátszóval közölte, a bevándorlással kapcsolatos konzultáció kampányára összesen közel 380 millió forintot költött.

Közadatigénylésben kérte ki a bevándorlásról és terrorizmusról szóló nemzeti konzultáció reklámköltéseit az Átlátszó. Az adatokból kiderült, a legtöbbet tv-hirdetésekre, nyomtatott hirdetésekre és óriásplakátokra költötte a kormány.

Április végén jelentette be a kormány, hogy konzultációt indít a “bevándorlásról és terrorizmusról”, az Átlátszó a konzultációhoz kapcsolódó állami kampánynak a költségeit kérte ki a Miniszterelnökségtől, amely közölte, a  kampány összköltsége bruttó 379 578 780 forint volt.

A kormány a nyomtatott újságokban megjelent 166 hirdetésre 77,4 millió forintot, 34 online felületen 2 hónap alatt a megjelenésekre 46,8 millió forintot, 1123 televíziós reklámra 141,4 millió forintot, 1660 rádiós megjelenésre 39,2 millió forintot költött.

Az 1025 óriásplakát 74,4 millió forintba került.

A Miniszterelnökség azt azonban nem közölte, hogy név szerint mely újságokban, tévékben, rádiókban és online felületeken hirdettek, de nem hagyjuk annyiban, míg meg nem kapjuk ezeket az adatokat is.

olvasói fotó
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!