Lehet, hogy nem épül a stadion mellé sportcsarnok is Kisvárdán

Kiesett volna a pikszisből Seszták Miklós, egykori fejlesztési miniszter? Volt hír arról, hogy ultimátumot adott Orbánnak, hogy miniszter lesz vagy lemond a mandátumáról is. Ő tagadott, maradt is képviselő, de a kisvárdai sportcsarnok építése csúszhat.

  • hvg.hu hvg.hu
Lehet, hogy nem épül a stadion mellé sportcsarnok is Kisvárdán

Korábban arról szóltak a sajtóhírek, hogy Seszták megfenyegette Orbánt a leváltása után. A korábbi miniszter tagadott, kacsának nevezte ezeket a híreket. A Kisvárda időközben feljutott a másodosztályból az élvonalba fociban, azonban a HírTV mégis azt írja, kérdésessé vált a kisvárdai sportcsarnok megépítése. A Nemzeti Sportközpontok ugyanis indokolás nélkül visszavonta a létesítmény tervezésére és kivitelezésére kiírt közbeszerzési eljárást.

A négyezer férőhelyes sportcsarnokot közvetlenül a stadion mellett húzták volna fel, a küzdőtérre kézilabda- és kosárlabdapályákat álmodtak. Üzemeltetése olcsó lett volna, elvárás volt ugyanis, hogy a csarnok minimális energiát használjon fel.

Szintén a HírTV számolt be arról, hogy a stadionépítések egyik nyertese is befutó lett az MLSZ-nél. A Magyar Labdarúgó Szövetség ugyanis nyolcmilliárd forintos keretösszegből építtet futballpályákat, öltözőket és egyéb kiszolgáló létesítményeket Budapesten. Az üzleten fél tucat cég osztozik, köztük van a Pharos 95 Kft. is, amely korábban a miniszterelnök fociakadémiájának is dolgozott Felcsúton.

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.