Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elbocsátja 250 dolgozóját - az összes alkalmazott negyedét, ötödét - a Budapest Airport a Malév leállása miatt. Az elbocsátásokról a repülőtér üzemeltetője értesítette a munkaügyi központot és egyúttal konzultációt kezdeményezett a szakszervezetekkel és a munkavállalók képviselőivel. A reptér üzemeltetője ezenkívül felfüggesztette az idei évre tervezett 60 millió euróra rúgó fejlesztéseit is.
A Budapest Airport számára nem maradt más lehetőség a Malév leállása után, mint hogy az üzemeltetési és vállalati struktúráját hozzáigazítsa a megváltozott helyzethez - írta közleményében a ferihegyi repteret üzemeltető cég.
A budapesti légikikötő azonnal elveszített 1,5 millió átszálló Malév-utast abból a 3,2 millióból, ami a nemzeti légitársaság teljes tavalyi forgalma volt Budapesten. Egészen mostanáig mindössze nagyjából évi egymillió utas elszállítására ajánlottak fel a légitársaságok kapacitást a korábbi fő Malév útvonalakon, ezek jelentős része viszont a fapados szektorból érkezett - tette hozzá a Budapest Airport.
A repülőtér számára a Malév-utasok elvesztésén felül további pénzügyi kiesést jelent a Malév által bérelt irodák, helyiségek, parkolók, valamint a budapesti javítóbázis kiesése. A kialakult helyzetben a Budapest Airport számos takarékossági és költségcsökkentő lépésről döntött, például felfüggeszti az idei évre tervezett, több mint 60 millió eurós összértékű beruházást és fejlesztést.
Ezenfelül a cég mintegy 250 munkavállaló kényszerű elbocsátását tervezi. A 20-25 százalékos létszámleépítésben érintett munkavállalóit a Budapest Airport a mihamarabbi elhelyezkedést segítő úgynevezett „outplacement” programmal támogatja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.