Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Április 9-én kezdik meg a világ legolcsóbb autójának...
Április 9-én kezdik meg a világ legolcsóbb autójának értékesítését. Az indiai Tata a most piacra dobott Nano nevet viselő autóért mindössze 100 ezer rúpiát, azaz nagyjából 450 ezer forintot kér. Az autót egyelőre csak Indiában árulják, s az utakra a világ második legnépesebb országában is csak várhatóan júliusban gördülhetnek ki az első miniautók, a szuperolcsó járgányok iránt ugyanis akkora a kereslet, hogy a Tata biztosan nem lesz képes kielégíteni azt.
Az indiai óriásvállalat tájékoztatása szerint az első évben összesen nagyjából 100 ezer autót tudnak majd leszállítani, de a kapacitásaikat addig, és azt követően is folyamatosan bővítik. Mivel azonban úgy vélik, hogy a kereslet ennek többszöröse is lehet, az autókat tulajdonképpen kisorsolják a vevőjelöltek között. A kocsit április 9-e és 25-e között lehet megrendelni, és ezt követően a jelentkezők közül véletlenszerűen választják ki a tényleges vevőket.
A Tata nem csak Indiában szeretné azonban értékesíteni az autót, amennyiben sikerül kapacitásaikat növelni, Európában, sőt az Egyesült Államokban is piacra lépnének a kocsival. Az öreg kontinensen 2011-ben kezdhetik meg a Nano értékesítését, míg az USA-ban valószínűleg egy évvel később. Az indiai cégnél úgy gondolják, hogy a mostani gazdasági helyzet csak kedvez nekik, ugyanis a fejlett országokban is megnövelheti az igényt a kisebb, gazdaságosabb autók iránt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
A volt igazságügyi minisztert tanúként hallgatta meg a bíróság a Schadl-ügyben.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.