szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A bébiétel divízió árbevétele a második negyedévben...

A bébiétel divízió árbevétele a második negyedévben „mindössze” 7,4 százalékkal, a táplálékkiegészítőket gyártó egységé 8,8 százalékkal nőtt. Ez a két divízió a Danone-forgalom motorja; az első negyedévben 10,5, illetve 10,8 százalékos növekedést könyveltek el.

A Danone árbevétele a második negyedévben éves összevetésben 2,1 százalékkal, 3,85 milliárd euróra esett; az adózott eredmény hat százalékkal, 932 millió euróra nőtt.

A befektetők nem lelkesedtek: a Danone részvényárfolyama a bejelentést követően több mint három százalékkal esett a párizsi tőzsdén.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!