Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A világ második legnagyobb háztartási termékeket gyártó...
A világ második legnagyobb háztartási termékeket gyártó vállalata a második negyedévet 758 millió eurós adózott eredménnyel zárta. A Bloomberg elemzői 842 millió eurós profitra számítottak; egy évvel korábban a társaság 909 millió eurós adózott eredményt ért el.
Az árbevétel – kevesebb, mint egy százalékkal, de – nőtt, 10,5 millió euróra. A többek között a Knorr levesporokról, a Bertolli margarinról, a Hellmann’s majonézről, a Dove szappanról, a Rexona dezodorról, valamint a Cif és a Domestos tisztítószerekről ismert Unilever a negyedév folyamán átlagosan két százalékkal csökkentette az árait, hogy vásárlói könnyebben ellen tudjanak állni az olcsóbb riválisok csábításának.
Az Unilever részvényárfolyama az év eleje óta 8,5 százalékkal emelkedett. Összehasonlításképpen: a Nestlé 3,9 százalékkal drágult, a második negyedéves eredményeit szerdán közzétevő Procter & Gamble viszont 13 százalékkal gyengült 2009-ben.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.