Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az értékesítés árbevétele 2009 első félévben 8.
Az értékesítés árbevétele 2009 első félévben 8.402 millió forintot ért el, 27%-kal haladva meg a 2008 első félévit. A növekedésben a magyarországi leányvállalatok növekvő bevétele volt meghatározó, ami 2009 első félévben mintegy 31%-kal haladta meg az előző év hasonló időszakának értékét. Az árbevételen belül a szolgáltatástartalom magas értéket, 73%-ot ért el.
A Csoport konszolidáltan 205 millió forint üzemi eredményt ért el 2009 első hat hónapjában, ami több mint 600 millió forintos javulás az előző évi eredményhez képest.
A pénzügyi műveletek nettó vesztesége 17 millió forint volt, melyben a lezárt és nyitott saját részvény határidős ügyletéből eredő 113 millió forint nyereség, a devizás határidős ügyletek veszteségei, illetve az EURO-ban és USD–ben szerződött beszerzések és teljesítések értékelési különbözetei tükröződnek.
A Csoport konszolidáltan 40 millió forint adózott eredménnyel zárta az első félévet, amelyhez legjelentősebben, 52 millió forint pozitív eredménnyel az Infinity a.s járult hozzá.
A Csoport működéséből származó nettó cash-flow 2009. első félévben 378 millió forint volt. A működés eredményességét jelzi, hogy az elsődleges tevékenységből az időszak eredményében 310 millió forint folyt be.
Lazarovits Márk, a társaság vezérigazgatója elmondta: „A második negyedévben érezhetőbbé vált a gazdasági válság hatása: a pályázati lehetőségek szűkültek, élesedett az egy-egy projekt elnyeréséért a verseny, illetve projekteket állítottak le, halasztottak el. A nehéz piaci körülmények ellenére üzleti eredményünk 616 millió forinttal emelkedett az első félévben az előző év hasonló időszakához viszonyítva. Figyelembe véve, hogy a második negyedév általában a gyengébben teljesítő időszakok közé tartozik, úgy vélem, ez igen kedvező eredménynek számít. Csehországi leányvállalatunk ebben az időszakban is számottevően hozzájárult a Csoport eredményéhez."
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Három másik, magyar érdekeltségű ügyben is előreléptek.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.
Folytatódik a józsefvárosi önkormányzat jogfosztása.
Tanksapkán, töltőpisztolyon lehet látni.