Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Minden korábbinál több autót értékesítettek 2009-ben a cseh autógyártók – írja a helyi Hospodarske noviny című...
Minden korábbinál több autót értékesítettek 2009-ben a cseh autógyártók – írja a helyi Hospodarske noviny című napilapra hivatkozva a szintén cseh Financni Noviny. A három nagy gyártó, a Skoda, a nosovice-i Hyundai és a kolini TPCA összesen 1,13 millió személygépkocsit adott el, ami rekordnak számít az ország történetében. A három cég a válság ellenére 11,3 százalékkal tudta növelni eladásait – derül ki az összeállításból.
A legtöbb autót természetesen a régió egyik legnagyobb árbevételű vállalatának számító Skoda értékesítette, szám szerint 675 ezret, míg a TPCA 332 ezer gépkocsin adott túl, a szeptemberben felavatott Hyundai gyár futószalagjáról pedig 118 ezer autó gördült le.
A növekedés szakértők szerint több dolognak köszönhető. Egyrészt a Hyundai egységének üzembe helyezésének, másrészt a Skoda vártnál jóval nagyobb kínai sikerének. Miután a Volkswagen csoporthoz tartozó cseh gyártó fokozatosan növeli értékesítését, a dél-koreai cég pedig úgy döntött, hogy európai központtá fejleszti nosovice-i egységét, minden bizonnyal a következő évek is rekordokat hozhatnak a cseh autóiparban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.