Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Peugeot-Citroën tavaly 3,19 millió autót adott el világszerte, ami 2,2 százalékkal marad el az egy esztendővel...
A Peugeot-Citroën tavaly 3,19 millió autót adott el világszerte, ami 2,2 százalékkal marad el az egy esztendővel korábbitól. Az európai eladások ennél némileg nagyobb mértékben csökkentek: a 2008-as 2,23 milliót követően az előző évben 2,13 millió gépkocsi fogyott az öreg kontinensen. Ráadásul a nagyjából 5 százalékos csökkenés nem is mutatja reálisan a kereslet hanyatlását, hiszen a második félévben a kormányzati vásárlásösztönző programok mesterségesen megdobták az autók iránti igényt.
A vállalat ugyanakkor ma közleményben jelezte: a 2010-es esztendő már jobb lesz, s az európai piacot kivéve mindenhol emelkedhet az autóértékesítés. A társaságnál jelenleg úgy vélik, hogy kontinensünkön az idén is egyszámjegyű visszaesés lehet. Amennyiben a PSA Peugeot-Citroën eladásai 2010-ben az átlagnak megfelelően alakulnak, akkor a francia cég az idén 1,95-2,1 millió autót adhat el Európában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.