szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A január-márciusi időszakban a Peugeot Citroen az egy évvel korábbit 28 százalékkal meghaladó, 13,99 milliárd eurós...

A január-márciusi időszakban a Peugeot Citroen az egy évvel korábbit 28 százalékkal meghaladó, 13,99 milliárd eurós árbevételt ért el. A Bloomberg által megkérdezett elemzők prognózisainak átlaga 13 milliárd euró volt.

Az árbevétel-növekedés döntően az európai piacon elért eredménynek köszönhető: az öreg kontinensen a személyautó-divízió az egy évvel korábbit 22 százalékkal meghaladó, 10,62 milliárd eurós árbevételt könyvelt el. Oroszországban, Kínában és Latin-Amerikában ugyanakkor csökkent a Peugeot Citroen piaci részesedése.

A Peugeot Citroen jelezte: az üzemi eredmény is „jelentősen emelkedett” az első negyedévben.

A piac üdvözölte a bejelentéseket: a Peugeot Citroen részvényárfolyama 4,6 százalékos pluszban – és utoljára február 4-én látott magasságban – is megfordult a szerdai kereskedés elején.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!