szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A többek között a Dove, a Lifebuoy, a Cif és a Lipton márkákról ismert társaság az első negyedévet 973 millió eurós...

A többek között a Dove, a Lifebuoy, a Cif és a Lipton márkákról ismert társaság az első negyedévet 973 millió eurós adózott eredménnyel zárt. Ez az egy évvel korábbi profitot 33 százalékkal, a Bloomberg elemzői konszenzust pedig 64 millió euróval haladja meg.

Az árbevétel 6,7 százalékkal, 10,14 milliárd euróra nőtt; az árfolyamhatások kiszűrésével számított forgalombővülés 4,4 százalék volt.

A befektetők üdvözölték az eredményeket: az Unilever részvényárfolyama a jelentés közzététele után 3,7 százalékkal emelkedett, ennél nagyobb napon belüli erősödést utoljára nyolc hónapja láttunk.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!