Tíz napra leáll a Dacia is - Állítólag nem a cunami miatt

Április 22-étől tíz napra leáll az Automobile Dacia romániai gépkocsigyár a beszállítók problémái miatt.

  • ecoline.hu
Tíz napra leáll a Dacia is - Állítólag nem a cunami miatt

Április 22-étől tíz napra leáll az Automobile Dacia romániai gépkocsigyár a beszállítók problémái miatt. Bár az első, a helyi Ziarul Financiar által közölt hírek még arról szóltak, hogy számos konkurenshez hasonlóan a román cég is a Japánban történt katasztrófa nyomán kialakult alkatrészhiány miatt kénytelen visszafogni a termelést, a társaság a későbbiekben ezt cáfolta. Állítólag a vállalat egy fontos beszállítója már hónapok óta anyagi problémákkal küzd, emiatt kell most felfüggeszteni egy időre a gyártást a mioveni egységben.

A Dacia komoly sikereket ért el az elmúlt években Nyugat-Európában, és különösen a német piacon. A vállalat márciusban gyártotta le négymilliomodik autóját. A román autógyártó 1985-ben, 19 évnyi működést követően érte el az egymilliós határt, majd újabb 13 év kellett ennek megduplázásához. A cég a megugró kereslet miatt egy új gyár építését tervezi Marokkóban, a jövőben innen elégítenék ki a nyugat-európai keresletet, míg a mioveni egység a keleti piacokra gyártana.

Ecoline

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.