Bezárul a kiskapu a Wise, Revolut előtt is – drágul a vállalkozói bankolás?
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Április 22-étől tíz napra leáll az Automobile Dacia romániai gépkocsigyár a beszállítók problémái miatt.
Április 22-étől tíz napra leáll az Automobile Dacia romániai gépkocsigyár a beszállítók problémái miatt. Bár az első, a helyi Ziarul Financiar által közölt hírek még arról szóltak, hogy számos konkurenshez hasonlóan a román cég is a Japánban történt katasztrófa nyomán kialakult alkatrészhiány miatt kénytelen visszafogni a termelést, a társaság a későbbiekben ezt cáfolta. Állítólag a vállalat egy fontos beszállítója már hónapok óta anyagi problémákkal küzd, emiatt kell most felfüggeszteni egy időre a gyártást a mioveni egységben.
A Dacia komoly sikereket ért el az elmúlt években Nyugat-Európában, és különösen a német piacon. A vállalat márciusban gyártotta le négymilliomodik autóját. A román autógyártó 1985-ben, 19 évnyi működést követően érte el az egymilliós határt, majd újabb 13 év kellett ennek megduplázásához. A cég a megugró kereslet miatt egy új gyár építését tervezi Marokkóban, a jövőben innen elégítenék ki a nyugat-európai keresletet, míg a mioveni egység a keleti piacokra gyártana.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Számos adómentesen vagy kedvezményesen biztosítható juttatási forma közül lehet választani.
Jelentős ingatlanár- és bérletidíj-emelkedés a kkv-k körében népszerű lakásirodák és B-kategóriás irodaházak piacán is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.