Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A válság ellenére megnőtt a haszonjárművek értékesítése tavaly decemberben Európában - derül ki az európai járműgyártók szövetségének (ACEA) pénteken publikált adataiból.
A világgazdasági helyzet alakulásának egyik fontos mutatója szerint 2011 utolsó hónapjában 167 ezer nehéz és könnyű teherautót, buszt helyeztek forgalomba Európában, 7,5 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Magyarországon az ACEA kimutatásai szerint jóval az EU-átlag fölött volt az új haszonjárművek eladásának növekedése decemberben, 38,3 százalék, 2011 egészében pedig 35,5 százalékkal bővült a piac az egy évvel korábbihoz képest.
2011-ben 1,94 millió haszonjárművet értékesítettek az EU-ban, közel tíz százalékkal többet, mint 2010-ben, ez azonban még elmarad a 2008-as válság előtti szinttől.
Tavaly is Franciaország volt a legnagyobb piac, majd Németország és Nagy-Britannia következett. Olaszországban, Spanyolországban és Görögországban zsugorodott a piac.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.