Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Talán már február végén bevezetheti a Facebook a személyes oldalaknál már elérhető Timeline-t az üzleti oldalak számára is – írja a Kreatív Online a Business Insider információira hivatkozva. A debütálás várhatóan a meghívásos alapon működő Facebook Marketing Konferencián lesz február 29-én.
A Timeline terítésében a következő logikus lépés az, hogy a vállalatok is megkapják az új felületet. A Facebook hamarosan bevezeti a személyes oldalaknál már elérhető Timeline-t az üzleti oldalak, márkaoldalak számára is – írja a Business Insider információira hivatkozva a Social Times.
A Business Insider egyik névtelen forrása úgy nyilatkozott, hogy a Facebooknál visszatartották a Timeline bevezetését a márkaoldalaknál, ugyanakkor február 29-én tartják meg a Facebook Marketing Conference-t. „Ez a kettő túl egyértelmű, hogy csak véletlen legyen” – mondta az informátor. Egy másik forrás is megerősítette, hogy a bevezetés megtörténik, ugyanakkor elmondta, hogy a hirdetők egyelőre azt sem tudják, hogy miként működik. „A legtöbb ember nem is ismeri” – mondta.
A Facebook képviselői azt nem cáfolták, hogy februárban elindul a céges Timeline, mindössze annyit sugalltak a nyilatkozatban, hogy a megjelenés és működés esetében is a konzisztencia fogja növelni a Facebook használatot és reményeik szerint hamarosan a céges oldalak is illeszkednek majd a Timeline-hoz. A Facebook szóvivője úgy kommentálta a Business Insider értesülését: „Reméljük, hogy a jövőben az ügyfeleink oldalait jobban össze tudjuk majd kötni a Timeline-nal, de egyelőre nem tudunk semmi többet mondani”.
A Facebook ismét felforgatja a közösségi jelenlét alapjait, így a vállalatok számára azon felül, hogy a saját arculatukat is újra kell gondolni, az is kihívásként jelenik meg, hogyan jelenjenek meg a felhasználók saját Timeline felületén – írja a hwsw.hu. A legszembetűnőbb elem az eszköztárban az lesz, hogy minden vállalati oldal egy óriási, márkázott képet tesz majd fel a Timeline tetejére.
A felhasználók számára úgy adta el a Facebook a Timeline koncepciót, hogy ezzel minden egyes feltöltött kép, üzenet, link az életük egy-egy momentumát örökíti majd meg. Ha céges Timeline ugyanilyen elven akar működni, akkor az eddigi lineáris tartalomszolgáltatás mellett a Facebook oldalak üzemeltetőinek sokkal magasabb szintű szerkesztési elveket kell gyakorolniuk, nem csak előre, de “utólag is tervezni kell”. A Timeline ebben az esetben egy cégér lesz, ami fogyasztói szemmel alapos információforrásnak számíthat.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Muszáj költségvetési szigort felmutatnia a kormánynak, de ennyi idővel a választás előtt ezt úgy kell megcsinálnia, hogy ne az átlagember szenvedje meg igazán. Az eredmény: az állami cégeknek kell spórolniuk a dolgozóikon. Az állam nem omlik össze, a költségvetés viszont bajban van, úgy is, hogy már a sokadik hasonló lépést tették meg.
Az osztrák Profil szerint van olyan olvasata is a történteknek, hogy Orbán Viktor gyengének látszik.
Teljesen rendben van, ha Orbán Viktor nem kér a Pride-ból, de ne erőltesse rá mindenkire az ódzkodását, csinálja a négy fal között. Vélemény.
„És ki hozta azt a törvényt?” – kérdezte a Tisza Párt elnöke.
Személyes profiljára posztolt erős véleményt.