Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A magyar piacon terjeszkedik a húsz éve, Kaliforniában alapított divatmárka, a Timeout.
Az 1992-ben alapított kalifornia divatbrand magyarországi terjeszkedését idén márciusban kezdte meg két vidéki városban, Szegeden és Győrben – írja a franchiseportal.hu. Budapesten szeptemberben nyitnak az első üzletek az Árkád és az Allee bevásárlóközpontokban.
Az első két üzletet és a budapesti Árkádban nyíló egységet a mester franchise partner üzemelteti. Az Allee bevásárlóközpontban már franchise partnerek nyitnak. A Timeout további terjeszkedést tervez országszerte franchise partnerek bevonásával.
A Timeout Line Kft.-t tavaly november végén jegyezték be Szegeden, 500 ezer forint jegyzett tőkével, a társaság főtevékenysége ruházat kiskereskedelem – derül ki az Opten adatbázisából. A céget egy magyar magánszemély alapította, aki egyben az ügyvezető, majd idén februárban tulajdonos lett a Seychelle-szigeteken bejegyzett Mish Group Ltd. is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.