szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zárta a magyar tulajdonú társaság. A társaság idén a tavalyi forgalmának megduplázását tervezi.

A 2010 szeptemberében Magyarországon elsőként, hazai startup vállalkozásként elindult közösségi vásárlóoldal az idei évben tavalyi forgalmának megduplázását, legalább 2,2 milliárd forintos bevétel elérését és a 2011 decemberében elért 42 százalékos  piaci részesedésének további növelését tervezi. A kezdetektől piacvezető, tavaly október óta pedig már nyereségesen működő közösségi vásárló oldal eddig már közel 3,3 milliárd forintot „alkudott le”.

A Bónusz Brigád amellett, hogy Magyarország egyik legismertebb internetes márkájává nőtte ki magát, Európában is a leginnovatívabb bónuszos/kuponos piaci szereplőként tartják számon. A piacvezető pozíció tényét nemrég a GKIeNET piackutató is megerősítette, amely szerint minden mért adat vonatkozásában (ajánlatszám, eladott bónuszok száma, árbevétel, Facebook követők száma) egyértelműen vezet a Bónusz Brigád. (A napokban a konkurens társaság, a Kupon Világ is piacvezetőnek nevezte magát – igaz, a 2011-es éves adatok alapján)

Az idei első öt hónap alapján a legnagyobb árbevételt a Bónusz Brigád érte el, több mint 927 millió forintot érő eladott bónusszal – közölte a minap a GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszéke. A kutatóintézet szerint a teljes piac mintegy 5000 ajánlatából 2140 köthető a három legnagyobb szereplőhöz, az utóbbi szám felét pedig a Bónusz Brigád teszi ki a maga 1248 ajánlatával – tehát a cégnek önmagában több ajánlata volt az év első öt hónapjában, mint a második és harmadik szereplőnek együttvéve. A piacvezető pozíció a közösségépítésben is óriási fölényt takar: a Bónusz Brigád több mint 315 000 fős követői bázisa több mint kétszerese az utána következő legtöbb követőt gyűjtő közösségi vásárlóoldalénak.

Magyarországon ma egyedül a Brigád rendelkezik kiterjedt, és rendszeres vidéki aktivitással, amely az év első öt hónapjában, 7 városban: Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Pécs, Szeged, Székesfehérvár összesen 350 ajánlat keretében mintegy 22 ezer bónuszt értékesített. A második és harmadik helyezettnek ugyanebben az időszakban 5 vidéki ajánlata volt.

A piacvezető közösségi vásárlóoldal, megkönnyítve az interneten először vásárló felhasználók dolgát, hatféle módon – bankkártya, átutalás, mobil fizetés, paypal, banki és bolti készpénzbefizetés – biztosítja a fizetés lehetőségét, ami nemcsak Magyarországon, de a régióban is egyedülálló. Európában a Bónusz Brigád elsőként nyitott boltot, amelynek népszerűségét jól mutatja, hogy a bolti forgalom már a cég forgalmának 6 százalékát adja.

A Bónusz Brigád a piacon egyedüliként indulása napjától vállal teljeskörű pénzvisszafizetési garanciát, amelynek keretében az elégedetlenség okát nem firtatva fizeti vissza a teljes vételárat minden szolgáltatás és termék esetében, amelyet értékesít. A vásárlástól való elállás lehetőségét pedig – ugyancsak indulása napjától – a törvényi előírásoknál kedvezőbb formában nem 8, hanem 14 napig biztosítja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!