Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Hiánypótlást kért az NMHH a könnyű levelek piacára belépni szándékozó osztrák posta magyarországi leányvállalatától, a Magyar Posta riválisa így csak áprilisban nyithat – olvasható a pénteki Világgazdaságban.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egyelőre nem adta meg az engedélyt az osztrák postához tartozó Feibra Kft.-nek az 50 grammnál könnyebb küldemények piacára való belépéshez.
"Az engedélyezési eljárás során a hatóság hiányosságot állapított meg a Feibra Kft. beadványában, ezért hiánypótlási felhívást küldött ki. Annak érdekében, hogy a kérelmező a hiánypótlást teljesíteni tudja, és a további szükséges eljárási lépések az előírások szerint megtörténhessenek, az NMHH a jogszabályok alapján meghosszabbította az eljárási határidőt" – közölte a lappal a hatóság.
A Világgazdaság úgy tudja, hogy többek között az üzletmenet-folytonossági tervvel és a vagyoni biztosítékkal kapcsolatban merültek fel hiányosságok.
Nagyobb verseny a tömeges levelek piacán várható, különösen a nagyfeladók jelentik a konkurensek számára a célpiacot. Az állami vállalatot nem kell félteni, közel 34 ezer dolgozóval, ezen belül 12 ezer kézbesítővel, 2700 postahellyel, 3600 gépjárművel és az országot lefedő hálózattal rendelkezik.
Bár a világszerte tapasztalható levélmennyiség-csökkenést a Magyar Posta is megérezte, 2011-es adatai szerint bevételeinek 49 százaléka, 86 milliárd forint származik a levélpostai szolgáltatásokból – írja az újság.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.