Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Termékfejlesztés indul a Mintamenza Program keretében a Gyulahús Kft.-nél, a húsipari társaság erről együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá szerdán a Complete-Food békés megyei tanácsadó céggel.
Az együttműködési szándéknyilatkozatot a Gyulahús Kft. nevében Görgényi Ernő, Gyula polgármestere és Daka Zsolt ügyvezető, a Complete-Food részéről pedig Prohászka Béla ügyvezető írta alá.
A Mintamenza Program Békés megyében indult. A Complete-Food Kft. tavaly november óta az ÁNTSZ Országos Tiszti Főorvosi Hivatala felkérése és felhatalmazása alapján, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség és Magyar Nemzeti Hungaricumok és Értékek Szövetsége szakemberei ajánlásával országosan nyújt segítséget az egészséges gyermekétkeztetés megszervezéséhez és működtetéséhez.
November óta a programhoz 117 intézmény és nyolcszáz konyha csatlakozott.
Prohászka Béla szerint a Complete-Food Kft. a Gyulahússal kötött először szerződést közös termékfejlesztésről, a gyulai cég innovációs készsége garancia arra, hogy néhány hónapon belül elkészüljenek a gyermekétkeztetésre alkalmas, csökkentett só- és zsírtartalmú húsipari termékek. A tervek szerint a nagyüzemi gyártás szeptemberben kezdődik.
A virslik, felvágottak és kolbászok fejlesztése a Complete-Food által delegált népegészségügyi és gasztronómiai szakemberek segítségével a napokban el is kezdődik - jelezte Prohászka Béla. A Gyulahús számára a Mintamenza Program új lehetőségeket teremt a belföldi piacon, erősíti a minőségi gyulai termékek ismertségét a fogyasztók körében - mondta Daka Zsolt ügyvezető.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.