MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Még az idén beindítaná a magyarországi elektromos autóbuszok gyártását a kínai BYD elektronikai és járműipari csoport – írja a Figyelő.
Magyarországon készülnének az EU-piacra szánt kínai BYD elektromos buszok – írja a Figyelő csütörtökön megjelent száma. A gyártáshoz a cégnek Komáromban, az ipari parkban lévő telkén van már egy 18 ezer négyzetméteres high-tech gyártócsarnoka is, amelyben korábban mobiltelefon-akkumulátorokat és egyéb alkatrészeket készítettek a Nokia számára. A gazdasági hetilap szerint a BYD-buszok összes többi alkatrészét is idehaza gyárthatják, miközben a Magyarországon tesztelt BYD-buszok keréktárcsája a székesfehérvári Alcoa Hungarynál készült, és az első tengely, a hátsó híd, a légrugózás is lehet Rába-, illetve más EU-gyártmány.
A BYD alapítója, Wang Chuanfu a lap szerint akár évi 1000 darab magyarországi busz tartós bérletét is hajlandó volna finanszírozni, hogy az EU-piacra való betöréshez legyen referenciája és beruházási kedvezményre sem tart igényt.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
Radványi Viktória a francia nagykövetség egyik ünnepségén találkozott össze a miniszterrel.