Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Győrben ma avatják fel az Audi Hungaria Motor Kft. új járműgyárát, amelynek alapkövét 2011-ben tették le.
Itt gyártják a társaság nemrég bemutatott A3-as limuzinját. A kezdetben csak a kisalföldi megyeszékhelyen készülő modellel a legnagyobb globális piaci szegmensbe, a kompakt limuzinok kategóriájába lép be a Volkswagen-csoporthoz tartozó autógyártó.
Korábbi közlés szerint a társaság ezzel évi 125 ezerre növelheti járműkibocsátását, amely tavaly 33 és fél ezres volt.
A gyárbővítéshez több helyi nagyberuházás is kapcsolódik. Körülbelül kétmilliárd forintból bővítik és fejlesztik a közeli Pér repülőterét, így ott Airbus 320-as és Boeing 737 kategóriájú gépek is leszállhatnak.
Év végén kezdték és nyár közepére befejezik az Audi logisztikai parkjának építését is. A projekt 30-35 millió euróba kerül. Emellett több, az Audinak helyben beszállító cég is hozott létre, illetve bővített telephelyet a térségben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.