szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Bethenny Frankel amerikai híresség 41 éves korában kezdett vállalkozni. Nőknek szóló, alacsony kalóriatartalmú, alkoholos koktélokat gyártott, amiből milliomos lett két év alatt. Aztán jó sok pénzért eladta a cégét egy még nagyobb koktélgyártónak, amiből még több pénze lett.

A Skinnygirl nevű koktélcsalád háromféle bor, négyféle vodka, és némi pina colada keverékéből áll. Ízléses, áttetsző üvegbe töltik, amely külsőre olyan, mint egy karcsú borosüveg és egy tömzsibb vodkáspalack keveréke. Az ital maga elég drága és édes, viszont egy üvegből garantáltan be tud rúgni négy barátnő egy csajos estén. A termék mondása az, hogy a nőknek is joguk van úgy inni, mint a férfiaknak.

A céget 2009-ben alapította Bethenny Frankel. Ő egy ismert televíziós híresség Amerikában, aki valóságshow szereplőként kezdte karrierjét, ám azóta könyvet írt a női fogyókúráról, meg beszélgetős műsorokat is vezetett. A világ talán onnan ismeri a nevét, hogy ő volt az egyik első sztárja a „New York igazi háziasszonyai” című reality szappanoperának 2008-ban. Itt egy határozott, de szerethető, az életet élvezni képes, vulgárisan őszinte üzletasszonyt játszott.

Frankel a sorozat adta népszerűséget kihasználva alapította koktélgyártó cégét, amiből két év alatt milliomossá vált. A Skinnygirlnek volt olyan éve, amikor 388 százalékkal nőttek az eladásai. A sikerét a kitűnő marketingnek köszönheti: összekapcsolták az alapító személyes, kissé extravagáns stílusát a diétás, nőknek szóló alkoholos italokkal. Merthogy „a Skinnygirl több mint egy koktél, ez egy életstílus”.

A nő végül 2011-ben eladta a vállalkozását egy globális italgyártónak, a Beamnek, amiből még több pénze lett. Úgy tűnik, jól tette, mert az új cégben 19 százalékkal esett vissza a Skinny koktélok értékesítése az első üzleti évben.

(via Buzzfeed)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!