Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Egy felmérésben kissé hihetetlen eredmény született: a magyar boltokban 93 százalékban köszöntek az üzletbe belépő vevőknek. A nemzetközi felmérésből kiderült, hogy a kormányzati szektorban mosolyognak a legtöbbet az ügyfelekre.
Magyarországon a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket az üzletekben, ami jobb arány a világátlagnál, de a hazai eladók és ügyfélkiszolgálók továbbra is keveset mosolyognak, 79 százalékos átlagukkal csak a középmezőnyben végeztek - közölte a ClientFirst Consulting Kft. hétfőn.
A vevőkiszolgálási felmérésen 53 országban végeztek próbavásárlásokat, az eredmények több mint 1,6 millió válasz értékelésével készültek.
Világszinten összességében a vásárlók 83 százalékára mosolygott az eladó, 86 százalékukat üdvözölték, de csupán 57 százalék kapott javaslatot egyéb termék vagy szolgáltatás vásárlására.
Az üdvözlések Magyarországon tapasztalt 93 százalékos aránya három százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Sikeres kapcsolt értékesítés viszont csak 50 százalékban történt, ami 7 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál - derült ki az összesítésből.
Nem sikerült még igazi javulást elérni
Magyarország 2008 óta vesz részt a felmérésben, változó mutatószámokkal, de valódi javulást még egyik évben sem sikerült elérni.
Azok a vállalatok, amelyek bekapcsolódtak a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Programba, kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás fejlesztésére, és a hazai átlaghoz képest egyre jobban teljesítenek. A legfrissebb eredményeik alapján a vásárlók 85 százalékát üdvözölték mosolyogva, 97 százalékukat köszöntötték barátságosan, a kapcsolt termékek ajánlása területén pedig 79 százalékot értek el.
Világszerte átlagosan a legtöbbet a kormányzati szektorban dolgozók mosolyognak, ezen a területen 93 százalékos volt az arány. A legrosszabb eredményt 69 százalékkal a közlekedésben dolgozó kiszolgálók érték el.
Az üdvözlést tekintve a lista élére nyolc dél-amerikai ország került, közülük négy - Guatemala, Panama, Peru és Uruguay - 100 százalékos eredményt ért el. A legalacsonyabb értékek Ázsiában születtek, India 59 százalékkal áll a sor végén.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
A minisztériumnak világossá kell tennie, hogy Gustav Klimt Afrikai herceg című festményének kiviteli engedélyeztetési folyamata során becsapták őket, vagy ők hibáztak. Enélkül rajtuk marad a gyanú, hogy valami még súlyosabb dolog történt – állítja Molnos Péter művészettörténész.
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Az okok most egyértelműek.
Nem a MÁV hónapja volt a június, és ez az internetezők ingerküszöbét is átütötte.
A BKV belső vizsgálatot indított.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.