Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést, mert igen gyenge volt a mezőny.
A Kreatív szaklap évente meghirdetett reklámversenyén tegnap osztották ki a tavalyi év legjobb hazai reklámjainak járó díjakat. A Hipnózison összesen 45 munkát díjaztak, ám a zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést. Ahogy egy dán zsűritag mondta, a nevezések színvonala átlagon aluli volt: "Tisztán látható volt, hogy azok a vállalatok, amelyek ezeket a reklámokat megrendelték, ráültek a büdzsére. Egyszerűen nem akartak reklámra költeni, ez pedig teljes hülyeség" – mondta. A Hipnózis zsűrije egyébként kizárólag külföldi reklámszakemberekből áll.
Online kategóriában ez a videó lett a fődíjas:
1. helyezett: Összeköltők
Ügynökség: Mito
Megbízó: Microsoft Hungary
A reklámversenyre 134 nevezés érkezett, ebből 125-öt 38 ügynökség küldött be. 93 munka jutott döntőbe. A zsűri a 20 kategória közül nyolcban nem osztott első, kettőben második és hatban harmadik helyezést.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.