Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tudni szeretné, mit gondolnak a közösségi médiában a termékéről? Szeretné befolyásolni a cégéről kialakult képet? Három ingyenes eszköz, amellyel mindez sikerülhet.
Az online marketing egyik szelete a céges hírnév kialakítása és fenntartása. Az amerikai vállalatvezetők úgy kezdik a napot, hogy beütik a saját nevüket a Google keresőbe, hogy megnézzék, aznap hogyan forog a nevük vagy a cégük neve a világhálón. Bár manapság már mindent ki lehet deríteni az interneten, az állandó adatfolyamból nehéz kiszűrni azt, amit mások éppen a cégünkre vagy termékünkre mondanak. Az alábbi ingyenes szolgáltatásokkal viszont azonnal értesülhet róla, ha valaki a cégéről vagy a termékéről posztol a neten.
A Social Mention előnye, hogy rangsorolja egy cégről vagy termékről szóló híradásokat, kommenteket, attól függően, hogy negatív vagy pozitív a hozzászólás. Hátránya, hogy – mivel óriási adatbázisból dogozik – néha irreleváns találatok is meg szoktak jelenni. Főként azok a kis cégek tudják jól használni, amelyek egyedi névvel rendelkeznek.
Ez egy valós idejű kereső algoritmus, amelynél beállíthatjuk, hogy milyen keresőben keressen. Előnye, hogy egyetlen fájlba rakja a cégéről szóló posztokat, oldalakat ezért képes arra, hogy később a saját feed olvasónkba illessze ezt a fájlt. Innentől kezdve a keresési eredményeket automatikusan kaphatjuk a saját hírfolyamunkba.
Végére hagytuk a legjobb és legkényelmesebb keresőt, amely műfajra is tud szűrni. Azaz beállíthatjuk, hogy például csak blogokban, csak videókban keressen, ha felmerül a cégünk neve. Ha találat van, azonnal kapunk egy értesítést az emailcímünkre.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Egyes termékeknél a javasolt emelés meghaladja az 1000 százalékot.