Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bár a névjegykártya nem egyenlő az online marketinggel, az alábbi szuper névjegykártyák önmagában is hirdetik a cég kreativitását.
Cégünk kreativitását sokféleképpen tudjuk a világgal közölni. A névjegykártya egy kommunikációs módszer a sok közül. Bár ez nem pótolja a jól felépített online marketingkampányokat, jó eszköz lehet arra, hogy a személyes találkozásnál felkeltsük a cégünk iránti érdeklődést. Az alábbiakban mutatunk 5 igazán igényes és ötletes kártyát, amelyekkel ezt el tudjuk érni.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.