Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Meghökkentő, ötletes, gyönyörű társadalmi reklámok a nagyvilágból.
Sokak szerint a reklámok idegesítőek, mert elárasztják az életünket, de csak azért, hogy a vállalatok lenyomják a torkunkon a termékeiket. Ám nem minden reklám ilyen. Az alábbi 10 társadalmi hirdetés arra jelent jó példát, hogy egy hatékony reklámstratégia miként állítható a társadalmilag fontos ügyek szolgálatába. A jó reklám képes arra, hogy megragadja a figyelmet, és sokáig az emlékezetbe vésődjön - pontosan erre van szüksége a társadalmi reklámnak is. Tehát nem elég tényeket közölni, az érzelmekre is hatni kell. Kutatások igazolják, hogy az érzelmek komoly hatást gyakorolnak a memóriára: az érzelmi többlet által generált emlékkép sokkal tovább él az agyban, mint anélkül. Akárhogy is, ezek a reklámok tényleg elgondolkodtatóak, ötletesek vagy csak egyszerűen gyönyörűek.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon – írta Orbán, aki szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.
Augusztus 9-én lejárt a bánya engedélye.
A színésznő FKA Twigs koncertjére érkezett, a backstage-ből filmezte az énekesnőt.