szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Vásárlói értékelések és egyéni szépségprofil alapján állítja össze a rendszer a kozmetikumok listáját.

A brit Nidhima Kohli pénzügyi tanácsadóként dolgozott, mielőtt beindította saját szépségápolási kisvállalkozását Londonban. Szakterülete a befektetési tanácsadás volt, gazdag vállalatvezetőknek nyújtott befektetési tippeket. Most egy nőknek szóló, több szempontból is új, árösszehasonlító kozmetikai oldalt üzemeltet.

Nidhima Kohli

Kisvállalkozását 2013-ban indította, kifejezetten női vásárlókat célozva. Szolgáltatásának lényege, hogy a cég honlapján a hölgyek személyre szabottan, saját szépség profiljuk és pénztárcájuk alapján tudnak kozmetikai termékek között válogatni, majd rendelni. Árösszehasonlító oldalának újdonsága, hogy a konkrét termékajánlatokat a vásárló hölgyek értékelése, kommentjei alapján állítja össze a rendszer. Így tehát a nők valóban azt kapják, amivel a hasonló szépségprofilba tartozó társaik elégedettek, és nem pedig azt, amit a legjobban reklámoznak a gyártók. A vállalkozás haszna az eladott kozmetikumok utáni jutalékból származik.

„Ez úgy megy, hogy a látogató kitölt egy hosszú űrlapot a bőrtípusáról, hajtípusáról, szemszínéről, stb., mire a vásárlói értékelések, kommentek alapján összeállítunk neki egy rangsorolt listát, amiből ki tudja választani a neki legmegfelelőbb terméket. Ezt egy kattintással meg is rendelheti a partnereinktől” – mondta Kohli a Guardiannak, aki azért váltott, mert valami saját dologba akart fogni. Ahogy mondta: „nem elégített ki, hogy egész nap egy monitor mögött üljek”. A cég mondása egyébként az, hogy igazi nőknek igazi kozmetikumokat kínálnak.

Az igazi marketing: szájról szájra terjed a híre

A legnehezebb dolog, amivel az induláskor szembesült, az volt, hogy a vállalkozásánál lassabban jöttek az eredmények, mint amikor egy nagy cégnél dolgozott. Ám amikor beindultak a folyamatok, a növekedés ugrásszerűnek bizonyult. Fél évvel az indulás után havi 200 százalékkal tudta növelni az eladásait, nulla marketinggel. Mindez egyértelmű jele volt számára annak, hogy a nők elégedettek a szolgáltatásával, hiszen szájról szájra terjedt a híre a weboldalának.

Tanácsként azt fogalmazta meg azoknak a nőknek, akik szintén saját vállalkozás elindításán törik a fejüket, hogy mivel sokkal többet fognak dolgozni a cégükben, mint korábbi munkahelyükön, kulcsfontosságú, hogy:

1. Olyan dologba vágjanak, amit tényleg szeretnek csinálni
2. Olyan dologba vágjanak, amivel kapcsolatban "képben vannak", aminek a működését jól ismerik.

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Via

A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Így látja a nemzetközi sajtó a Néppárt és a Fidesz szakítását

Így látja a nemzetközi sajtó a Néppárt és a Fidesz szakítását

Ömlenek az állami milliárdok Lezsák Sándor sok mindent maga alá gyűrő birodalmába

Ömlenek az állami milliárdok Lezsák Sándor sok mindent maga alá gyűrő birodalmába

Milyen vakcinákkal oltanak most Magyarországon, kik kaphatják, és melyikből mennyi kell? Íme a válaszok

Milyen vakcinákkal oltanak most Magyarországon, kik kaphatják, és melyikből mennyi kell? Íme a válaszok