A wonderLAB idei nyári kampánya amellett, hogy bemutatja a náluk kapható termékek repertoárját, illetve azt, hogy az egyes tervezők darabjai tökéletesen kombinálhatóak egymással, igyekezett némi humorral élni, picit maguk számára is görbe tükröt állítani. Azt szerették volna ezzel a kissé eltúlzott fotósorozattal bemutatni, hogy a kutya és a gyerek mint „marketingeszköz” – amit ők is folyamatosan alkalmaznak – ténylegesen, számokban mennyivel nagyobb aktivitást eredményez, mint egy „szimpla” gyönyörűen megkomponált kép. Az elkészült képeket folyamatosan egyenként posztolták a különböző közösségi oldalakon, majd összesítették a lájkok számát. Ennek eredményei a következő képpárok.
Eddig 3,3 milliárd forintnyi európai uniós támogatást kellett visszafizetni, mert a magyar kormányzati szervek szabálytalanul szereztek be Microsoft-licenceket – tudta meg a HVG. Az ügyben a Központi Nyomozó Főügyészség is nyomoz, a hatóságok viszont hat év alatt nem jutottak el még a gyanúsításig sem.
Az SUV-k ma már annyira sokfélék, hogy az ellenük vagy mellettük szóló előítéletek aligha általános érvényűek. Adhatók viszont praktikus vásárlási tanácsok.