Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy érdekes és ironikus kísérlet a vásárlómágnes-marketingre.
A wonderLAB idei nyári kampánya amellett, hogy bemutatja a náluk kapható termékek repertoárját, illetve azt, hogy az egyes tervezők darabjai tökéletesen kombinálhatóak egymással, igyekezett némi humorral élni, picit maguk számára is görbe tükröt állítani. Azt szerették volna ezzel a kissé eltúlzott fotósorozattal bemutatni, hogy a kutya és a gyerek mint „marketingeszköz” – amit ők is folyamatosan alkalmaznak – ténylegesen, számokban mennyivel nagyobb aktivitást eredményez, mint egy „szimpla” gyönyörűen megkomponált kép. Az elkészült képeket folyamatosan egyenként posztolták a különböző közösségi oldalakon, majd összesítették a lájkok számát. Ennek eredményei a következő képpárok.
Kreditek: fotó: Gáldi Vinkó Andi; koncepció: Marillai Ildikó; produkciós vezető: Marillai Éva; stylist: Lendvai Lilla; smink: Kovalik Natasa; Haj: Károlyi Márk Hairclub&Bazaar Model: Boróka, Attractive Models
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagyot ment Londonban Emmanuel Macron francia államfő, konkrét megállapodásainak jelentőségét majd az idő dönti el. Hazai ellenfeleinek inkább múltbéli tevékenységük miatt van most feladva a lecke.
Elegük lett belőle, hogy nem találnak parkolóhelyet a környéken.