szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Reachmedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy infografikán a kampányok eredményeit.

A ReachMedia új vezetői riport modult fejlesztett Maxima emailmarketing-szolgáltatásához. A megoldásnak köszönhetően a megrendelők a jövőben már nem csak számokban, de grafikusan, egy infografikán is azonnal, valós időben ellenőrizhetik e-mail kampányaik eredményeit.

Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak.

„Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – a cég közleményében így jellemezte a szolgáltatást Fialka Krisztina, a Reachmedia cégvezetője a Kreatívnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!