EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.
Az USA-ban a videóhirdetések piaca már gyorsabban nő, mint a hagyományos online hirdetéseké. És ami Amerikában zajlik, az előbb-utóbb az egész világon el fog terjedni. Becslések szerint 2016-ra a videóhirdetések piaci részesedése el fogja érni a 19,5 százalékot az USA-ban, ráadásul a növekedés üteme minden más hirdetési eszköznél gyorsabb. Erről a BI Intelligence nevű trendkutató cég készített egy előrejelzést. A tanulmány legfontosabb megállapításai:
(Via Business Insider)
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.