Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Ma már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen a közösségi médiában. Ám nem mindegy, hogyan. Az igazán nagyot szóló kampányok mindig kreatívak. Most három szuper marketing kampányt mutatunk be nemzetközi példák alapján.
Maes Beer
Az eredetileg belga kézműves sörkészítőt a holland Heineken vásárolta fel néhány éve, ám marketingkampányuk továbbra is a családias hangulatra alapozott. Azt találták ki, hogy egy láda sört adnak ingyen azoknak, akiknek a családneve ’Maes’-re végződik – feltéve, ha legalább húszszor megosztják a Facebookon a cég ajánlatát a barátaikkal.
Az eredmény: 75 ezren osztották meg egyetlen nap alatt a játékot, és összesen 500 ezer látogatót gyűjtött be a cég a kampány hat hete alatt. (A Facebookon több mint 7 ezer embernek Maes a neve).
Tippex
A Tippex egy hibajavító ceruza, amely a lehető legegyszerűbb és legnagyszerűbb kampányt választotta magának. Készítettek egy 30 másodperces YouTube videót, aminek látszólag semmi köze a hibajavítóhoz. A videóban egy vadász próbál szerencsétlenkedve lelőni egy medvét, és a nézők dönthetik el, hogy lelője-e vagy sem. Mindkét kattintásra a gyártó honlapjára kerül, ahol a vadász - kinyúlva a videó keretéből – áthúzza a fejlécet. De inkább mutatjuk:
Az eredmény: 22 millió letöltés 1 év alatt.
Bodyform
Az intimbetéteket gyártó brit Bodyform saját magát hackelte meg egy ál-olvasói levél formájában. A férfi olvasó egy vicces levélben arról panaszkodik, hogy a cég diszkriminálja őt, mert nem használhat intim betétet. Erre válaszul a cég készített egy ütős kis videót, amiben kifigurázzák az olvasót és önmagukat is. Például a cég (női) vezetője iszik abból a kék színű folyadékból, amivel az idióta televíziós reklámokban az intimbetétek nedvszívó képességét illusztrálják.
Az eredmény: a videót 5 millióan látták egy hét alatt. A férfi olvasó ál-kommentje pedig 104 ezer lájkot és 5 ezer megosztást kapott.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Eljött a drónok kora, ami alapjaiban változtatja meg a hadviselést. Ukrajna és Oroszország innovációban az USA előtt jár, egyre újabb, gyakran abszurd megoldásokkal próbálnak egymás elé kerülni.
A hét legérdekesebb, legolvasottabb technológiai és tudományos témái.