Megjelent az új készpénztörvény! Milyen kötelezettségekkel kell számolniuk a cégeknek?
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Ma már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen a közösségi médiában. Ám nem mindegy, hogyan. Az igazán nagyot szóló kampányok mindig kreatívak. Most három szuper marketing kampányt mutatunk be nemzetközi példák alapján.
Maes Beer
Az eredetileg belga kézműves sörkészítőt a holland Heineken vásárolta fel néhány éve, ám marketingkampányuk továbbra is a családias hangulatra alapozott. Azt találták ki, hogy egy láda sört adnak ingyen azoknak, akiknek a családneve ’Maes’-re végződik – feltéve, ha legalább húszszor megosztják a Facebookon a cég ajánlatát a barátaikkal.
Az eredmény: 75 ezren osztották meg egyetlen nap alatt a játékot, és összesen 500 ezer látogatót gyűjtött be a cég a kampány hat hete alatt. (A Facebookon több mint 7 ezer embernek Maes a neve).
Tippex
A Tippex egy hibajavító ceruza, amely a lehető legegyszerűbb és legnagyszerűbb kampányt választotta magának. Készítettek egy 30 másodperces YouTube videót, aminek látszólag semmi köze a hibajavítóhoz. A videóban egy vadász próbál szerencsétlenkedve lelőni egy medvét, és a nézők dönthetik el, hogy lelője-e vagy sem. Mindkét kattintásra a gyártó honlapjára kerül, ahol a vadász - kinyúlva a videó keretéből – áthúzza a fejlécet. De inkább mutatjuk:
Az eredmény: 22 millió letöltés 1 év alatt.
Bodyform
Az intimbetéteket gyártó brit Bodyform saját magát hackelte meg egy ál-olvasói levél formájában. A férfi olvasó egy vicces levélben arról panaszkodik, hogy a cég diszkriminálja őt, mert nem használhat intim betétet. Erre válaszul a cég készített egy ütős kis videót, amiben kifigurázzák az olvasót és önmagukat is. Például a cég (női) vezetője iszik abból a kék színű folyadékból, amivel az idióta televíziós reklámokban az intimbetétek nedvszívó képességét illusztrálják.
Az eredmény: a videót 5 millióan látták egy hét alatt. A férfi olvasó ál-kommentje pedig 104 ezer lájkot és 5 ezer megosztást kapott.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
A másik azt válaszolta, hogy ő nem tett ilyet. Ez is szerepel a június 12-én történt katasztrófa vizsgálati jelentésében.
A világ egyik legismertebb séfjét is fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.