Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Telenor csoport 360 millió dollárért mintegy 95 százalékos részesedést szerez a Tapad Incorporated digitális marketingcégben – közölte a távközlési szolgáltató pénteken.
Megveszi a Telenor a Tapad nevű céget, Sigve Brekke, a Telenor csoport elnök-vezérigazgatója szerint a felvásárlással a csoport jelentős pozícióra tesz szert a digitális hirdetési és analitikai megoldások piacán. A Tapad a világ egyik vezető digitális marketinges technológiákkal foglalkozó vállalata, amely 13 amerikai és európai nagyvárosban rendelkezik képviselettel, és összesen mintegy 160 alkalmazottja van.
A New York-i székhelyű Tapad által fejlesztett technológia lehetővé teszi, hogy a hirdetők képesek legyenek beazonosítani az internetezőket akkor is, ha különböző eszközökön – például okostelefonon, laptopon, táblagépen – keresztül böngésznek, így felhasználási szokásaik hatékonyan mérhetők. Ennek tudatában pedig célzott hirdetésekkel lehet elérni az ügyfeleket.
A vállalat megvásárlásáról január 29-én írták alá a megállapodást, amit még az illetékes hatóságnak is jóvá kell hagynia, ez várhatóan 2016 első negyedévében lezárulhat. Az akvizíciót követően a Tapad önállóan működő cég marad, és továbbra is a fennmaradó 5 százalékkal rendelkező Are Traasdahl és Dag Liodden műszaki igazgató vezetése alatt folytatja működését – olvasható a közleményben.
A norvégiai központú Telenor-csoport Skandinávia, Kelet-Közép-Európa és Ázsia 13 országában nyújt távközlési, adat- és médiakommunikációs szolgáltatásokat. A Telenor Magyarország több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 30 százalékos piaci részesedésével a magyar piac egyik vezető mobil távközlési vállalata.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.