Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A piac egyes szereplői szerint csúszik az Apollo Tyres gumiabroncs-gyárának beruházása, a cég szerint viszont minden rendben van – írta a Világgazdaság, amely szerint áprilisban már megkezdik a gépek telepítését.
A terveknek megfelelően halad az Apollo Tyres Hungary Kft. gyöngyöshalászi beruházása – állította a VG-nek a cég, vagyis a társaság cáfolja a piaci szereplőknek a fejlesztés csúszásáról szóló információit.
A lap szerint egy ilyen nagy beruházásnál azonban elképzelhető körülbelül egy hónapos csúszás – mint amiről a piaci szereplők beszélnek –, vagyis az „belefér az építkezésekbe”, és a szakemberek szerint ez még behozható a tervezett időszakon belül.
Az indiai társaság szerint a termelés várhatóan jövő év első negyedévében kezdődik. A VG úgy tudja, hogy egyes gépek telepítését már áprilisban megkezdik, és az év végén megkezdődhet a próbagyártás az M3-as közelében épülő üzemben.
Az Apollo Tyres öt év alatt 146 milliárd forintot kíván költeni az üzem felépítésére és a termelés felfuttatására, amelyhez a magyar kormány 16 milliárd forinttal járult hozzá – idézte fel a lap.
A tervezett kapacitás a fejlesztési program végére napi 16 ezer személygépkocsi- és háromezer teherautó-abroncs lenne.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Öt évtizede Steven Spielberg A cápával megteremtette, két évre rá barátja, George Lucas a Csillagok háborújával megerősítette a nyári bombasiker intézményét. A vakáció idején korábban olyan filmeket mutattak be, amelyektől nem vártak kirobbanó eredményt.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.