szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Arra kérték a vásárlókat, tervezzék meg a majonézes flakonok szlogenjeit. Nem volt nyerő ötlet, a reklámügynökség már visszakozna.

Új kampányt hirdetett az Univer: arra kérték a vásárlóikat, hogy „múltidéző, de a mának is szóló rigmusokat” tervezzenek a majonézes flakonokra, illetve falvédők szövegeit írják meg. Mint írták, ezek „apró üzenetek lehetnek a család valamelyik tagjának”. Egyelőre úgy tűnik, nem jól sült el az ötlet: a szlogenekből annyit lehetett megtudni, hogy a vásárlók szerint a nőnek a konyhában a helye, a férj egyetlen feladata, hogy adja a konyhapénzt – és esetleg verje meg az asszonyt, ha nem jól főz.

Tiszta kötény, teli asztal, az uradat így marasztald!

Javasolta valaki, de ez még mindig könnyed rigmus ahhoz képest, hogy

Az én uram a legjobb ember, ha Univerrel főzök, nem ver.

Univer

Megkapták persze a férfiak is az utasítást, mi a dolguk:

A jó ételt ha szereted, hozz haza pénzt eleget.

Hiszen mint tudjuk,

Egy jó feleség mindig kedves, ettől lesz a férj is rendes.

Az Univert képviselő Well reklámügynökség a 24.hu-val azt közölte: egyes feliratok tartalma szemben áll az ügynökség alapértékeivel, és maximálisan támogatják az Univert abban, hogy a helyzetet minél hamarabb orvosolni tudják. Mint írták, a falvédős alapötlet valóban tőlük származik, de azt egészen más platformra és más tartalommal javasolták. A címkék tervezésében pedig egyáltalán nem vettek részt – tették hozzá.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!