Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Jókora kiskapu van a reklámújságok betiltásának tervén: nem volna nehéz saját újságként piacra dobni a reklámokat.
Nem lenne nehéz kijátszani az áruházi reklámújságok tervezett betiltását – ezt erősítette meg az NMHH is. A hatóságot arról kérdeztük: megtehetik-e egy szupermarket vezetői, hogy a reklámújság helyett saját, hírlapnak nevezett újságot alapítsanak, amelyből néhány oldalt hírekkel töltenek meg, a többi pedig saját reklám lesz. Az NMHH Kommunikációs Igazgatósága azt leszögezte a válaszában, hogy nem véleményezhetik magát a megszellőztetett tervezetet, mert jogszabályi rendelkezést csakis egyedi hatósági eljárás keretében értelmezhetnek, de az így is kiderült, hogy a kiskapu valóban létezik.
Mint írták, a sajtótermékeket regisztrálni kell náluk, de a hatóság nem tagadhatja meg a nyilvántartásba vételt. Ahhoz, hogy egy újság sajtóterméknek minősüljön, négy feltételnek kell teljesülnie: gazdasági szolgáltatásról legyen szó, szerkesztő vállaljon felelősséget a tartalomért, tájékoztatási, szórakoztatási vagy oktatás célja legyen a lapnak, és az elsődleges célja a nyilvánossághoz eljuttatás legyen. Azt már bemutattuk, hogy egy reklámújság helyett megjelenő „szupermarket-hírlap” esetében teljesíthető mind a négy cél.
Az NMHH tehát nem mondhatja azt, hogy nem veszi nyilvántartásba a sajtóterméket. Elvileg ugyan visszavonhatják a nyilvántartásba vételt, de ehhez olyan feltételek kellenének, amelyek egész biztosan nem fognak megvalósulni: vagy más újság nevét használja a lap, vagy önkényuralmi rendszerre utaljon a neve, vagy pedig az NMHH valamelyik vezetője legyen ott az újság kiadói között.
A szabályozás ezen kívül csak annyit ír elő, hogy a sajtóterméknek kell, hogy legyen impresszuma - közölték.
Az áruházláncok évente több tízmilliárd forintot költenek a reklámújságjaikra, amelyeket a kormány most betiltana. Ha átmegy az a javaslat, amelyet az Index megszellőztetett, akkor a szupermarketek hirdetései csakis „hagyományos” sajtótermékekben jelenhetnének meg.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.