Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Egyelőre nem mehetnek ember nélkül a járművek az utcára.
A német parlament felsőháza elfogadta azokat a szabályokat, amelyek az önvezető autók közúti tesztelését lehetővé teszik – írja a Reuters. A német autógyártók így végre elkezdhetik az éles tesztelést, amelyre már eddig is nagy erőkkel készültek.
A szabályok szerint a teszteket mindenképpen emberi felügyelet alatt kell végezni, vagyis egy sofőrnek feltétlenül a kormány mögött kell ülnie, hogy szükség esetén be tudjon avatkozni. Azt is előírták, hogy egy fekete dobozhoz hasonló szerkezetnek mindenképpen a fedélzeten kell lennie, és ennek pontosan rögzítenie kell, hogy mikor milyen műveletet hajtott végre az ember és az autó. Erre nyilván a potenciális balesetek értékeléséhez van szükség.
A törvényt két év múlva felülvizsgálják az összegyűlt adatok értékelése után.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A politikus összesen nyolc évig töltötte be az államfői posztot.