Ezt jobb ha tudja, mielőtt az interneten árulni kezd

A legnagyobb portálokon a vásárló az úr, talán jobban, mint kellene.

  • hvg.hu hvg.hu
Ezt jobb ha tudja, mielőtt az interneten árulni kezd

Egy termékeit interneten árusító vállalkozó a The Guardiannek írta meg a tanulságos történetét, a nyilvánosságtól remélve megoldást. A levél szerint az Etsy (leginkább kisvállalkozók kézműves termékeinek platformot biztosító portál) olyan üzleti politikát folytat, amely mögött a hasonlóan kegyetlen eBay elbújhat.

A vállalkozó 2007 óta árul az Etsyn keresztül, de a boltját kétszer is időlegesen bezárták. Az első alkalommal az Etsy összekeverte őt egy másik boltossal, aki ellen panasszal éltek a vevői, és bár a helyzetet órákon belül tisztázták, a portálnak öt napig tartott, amíg újra kereskedni engedte a vétlen boltost.

A másik esetben az Etsy minden előzetes figyelmeztetés nélkül bezárta a boltot, azért, mert egy vevő nem kapta vissza a megvásárolt kabátja árát, miután a ruhát visszaküldte. A vevő panaszt tett a bolt ellen, és az Etsy azonnal lépett, csakhogy ezúttal sem vizsgálta ki az esetet: a boltnak volt igaza, mert a ruhát a 21 napos határidő után küldték vissza, ráadásul sérülten. Az Etsy azonban nem vette tudomásul a boltos panaszát, aki sehova sem fordulhatott a problémájával.

Az újság megkereste az Etsyt is, de a cég azzal hárított, hogy konkrét eseteket nem kommentál.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek