Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Összesen 64 millió forint a Beauty Enterprises vesztesége 2017-ben.
Egyetlen forint árbevétel sem jött össze Vajna Tímea cégénél – vette észre a 24.hu. A Beauty Enterprises friss beszámolója szerint 2017-ben mindössze 3,2 millió forint egyéb bevételként elkönyvelt pénz érkezett a vállalathoz.
Az üzleti tevékenység így 55 millió forintos veszteséget hozott, de a pénzügyi műveleteken is bukott 8,6 millió forintot a cég. Összesen 64 millió forint az éves veszteség.
Egy évvel korábban még 72 millió forint árbevétel jött össze, de annyi kiadás volt, hogy már akkor is 63 millió forint lett a veszteség.
Korábban ez a cég szervezte a Miss Universe Hungaryt, Vajna Tímea azonban bejelentette, hogy más veszi át ezt a munkát.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Ajánló a HVG legfrissebb számából.