Nagy a baj: kifogynak a japánok a whiskyből

Bill Murray Suntoryja is odavan.

  • hvg.hu hvg.hu
Nagy a baj: kifogynak a japánok a whiskyből

Felfüggeszti Japán vezető whiskygyártója annak a termékének az árusítását, amelyiket Bill Murray is reklámozott az Elveszett jelentés című filmben. A Suntory 17 éves Hibiki blend whiskyje és egy másik ital, a 12 éves Hakushu single malt azért tűnik el a boltokból szeptemberig, mert nem tudott eleget gyártani belőle a társaság – írja a Guardian.

A lapnak nyilatkozó szakértő, Brian Ashcraft „lehangolónak” nevezte a Hibiki hiányát, amit ő azzal magyarázott, hogy az elmúlt években egyre népszerűbb lett a japán whisky a távol-keleti országban és világszerte. Még a drasztikus áremelések sem tudták elvenni az italt kedvelők lelkesedését.

Emlékezzünk az italra Sofia Coppola filmjének egyik emlékezetes jelenetével:

(Guardian)

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.