Nagy a baj: kifogynak a japánok a whiskyből

Bill Murray Suntoryja is odavan.

  • hvg.hu hvg.hu
Nagy a baj: kifogynak a japánok a whiskyből

Felfüggeszti Japán vezető whiskygyártója annak a termékének az árusítását, amelyiket Bill Murray is reklámozott az Elveszett jelentés című filmben. A Suntory 17 éves Hibiki blend whiskyje és egy másik ital, a 12 éves Hakushu single malt azért tűnik el a boltokból szeptemberig, mert nem tudott eleget gyártani belőle a társaság – írja a Guardian.

A lapnak nyilatkozó szakértő, Brian Ashcraft „lehangolónak” nevezte a Hibiki hiányát, amit ő azzal magyarázott, hogy az elmúlt években egyre népszerűbb lett a japán whisky a távol-keleti országban és világszerte. Még a drasztikus áremelések sem tudták elvenni az italt kedvelők lelkesedését.

Emlékezzünk az italra Sofia Coppola filmjének egyik emlékezetes jelenetével:

(Guardian)

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.