Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Uniós adatok szerint egyetlen légitársaságként kapott helyett az első tízben, a listát szénerőművek vezetik.
A Ryanair az egyetlen légitársaság, amely felkerült az Európai Unió legnagyobb környezetszennyezőinek listájára. Az Európai Bizottság Környezetvédelmi és Közlekedési szakértői csoportja (T&E) folyamatosan figyelemmel követi az uniós nagyvállalatok, üzemek és légitársaságok károsanyag-kibocsátását. A BBC tudósítása szerint idén – egyedüli légitársaságként – az ír cég is bekerült az első tízbe.
A lista első kilenc helyén kizárólag széntüzelésű erőművek kaptak helyet, közülük hét Németországban, egy Bulgáriában és egy Lengyelországban működik.
A legszennyezőbb címet, évi 38,2 tonna szén-dioxid-kibocsátással a lengyel Belchatów ligniterőmű kapta. Az adatok szerint a Ryanair évi 9,9 megatonnával került a lista 10. helyére.
A T&E azt közölte, hogy a fapados légitársaság szén-dioxid-kibocsátása tavaly 6,9 százalékkal emelkedett, a cég azonban közleményében „Európa legzöldebb és legtisztább légitársaságának” nevezte magát. A Ryanair szerint az összes légitársaság közül, kilométerekre lebontva náluk a legkisebb az utasok ökológiai lábnyoma.
A kutatás légiközlekedési szakértője viszont arra figyelmeztetett, hogy a klímaváltozás szempontjából a „Ryanair az új szén”.
Az európai légitársaságok közül az EasyJet a 31. helyet kapta, miután tavaly 11 százalékkal nőtt a szén-dioxid-kibocsátása. Az EU adatai szerint őket követi a Lufthansa, a Norwegian és a British Airlines.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.