Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Miközben az egészségügyi intézmények rekordadósságot halmoztak fel idén, még bérleti díjat is fizethetnek.
A kórházak kaptak több száz elektromos autót, amelyekért már az érkezésük előtt fizetniük kell - írja a Népszava.
Még október elején jelentette be Kásler Miklós miniszter, hogy kormánytámogatással elektromos személyautókat vásároltak kórházi feladatok ellátására. Összesen 249 Volkswagen Golfot vettek, amelyeket 90 egészségügyi intézmény között osztanak szét. Mindez hárommiliiárd forintba került, amit a kormány fizet, viszont a kórházaknak se lesz ingyen: A miniszteri bejelentéssel ellentétben ugyanis nem ajándékot, hanem bérautót kaptak, minderről levélben tájékoztatták az intézményvezetőket.
Az intézményeknek a következő öt évben a Volkswagen e-Golf típusú kocsikért darabonként és havonta 54 ezer forintot kell fizetniük. Viszont nem érdemes nagyon hajtani őket, mert ha évente 30 ezer kilométernél többet mennek velük, akkor az efelett kilométerekért további 34 forintot számítanak fel. A "bérleti díjat" negyedévenként kell befizetniük az intézményeknek.
Miközben elektromos autókra kell költeniük a kórházaknak, addig a Magyar Államkincstár adatai szerint szeptember végére az egészségügyi intézményekben összegyűlt 58 milliárdnyi kifizetetlen számla, ami már eladósodási csúcsot jelent.
Az autókat az Emmi darabonként 12 millió forintért vette, viszont Németországban már áron alul próbálnak szabadulni a típustól, mert készül a Volkswagen jóval olcsóbb és modernebb változatra.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.