Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Éves alapon jelentősen, ám az előző negyedévhez képest alig nőttek a Tesla eladásai, ráadásul az elemzők is többet vártak. A Tesla nemrég árat i emelt.
Az első negyedévben a Tesla összesen 310 048 elektromos járművet szállított le, ez a tavalyi év azonos időszakához képest 69,4 százalékos bővülésnek felel meg, azonban az előző negyedévhez képest alig nőttek az eladások. Emellet az elemzők 317 000 darabos értékesítést vártak, tehát a cég számai valamivel alulmúlták a becséleket. A várakozások egyébként 278 000 és 357 000 darab között szóródtak – írja a Portfolio.hu.
A Teslát, az autóipar többi részével együtt, a széles körű alkatrészhiány és az infláció is sújtotta. Az olyan kritikus alkatrészek, mint a félvezetők továbbra is hiánycikkek, és az olyan nyersanyagok, mint a nikkel és az alumínium árai is elszálltak a háború kirobbanását követően. Intő jelnek számított közben az is, hogy USA-ban a Tesla hónapokig várakoztatta a vásárlókat, mielőtt teljesítette volna autórendeléseiket.
Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója március közepén figyelmeztetett a vállalkozásra nehezedő inflációs nyomásra, és ezt követően a cég mind az Egyesült Államokban, mind Kínában megemelte autóinak árát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.