A vaj után a trappista sajt árát is tartósan csökkenti az Aldi

A most olcsóbbá váló termékek adják az áruházlánc trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.

  • hvg.hu hvg.hu
A vaj után a trappista sajt árát is tartósan csökkenti az Aldi

Folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést az Aldi Magyarország: szerdától terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű, hagyományos és laktózmentes trappista sajtjait.

Az áruházlánc emlékeztetett: február elején a nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően 20 százalékkal csökkentette a legkeresettebb vajtermékei árát. Most a trappisták esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, emiatt kínálja őket jelentősen és tartósan olcsóbban.

  • Az 1 kilogrammos Tolle Trappista sajt közel 21 százalékkal lesz olcsóbb: 4790 forint helyett 3790-be kerül.
  • Az Aldi saját márkás Kokárdás Trappista sajtjának ára több mint 23 százalékkal csökken, 3890 forint helyett 2990-ért adják.
  • A 700 grammos Aldi saját márkás Milfina Trappista sajt ára több mint 21 százalékkal mérséklődik, 3299 forint helyett 2599-ért lehet megvenni. A laktózmentes változat eddig 3790 forint volt, mostantól 2999.
  • A 400 grammos Milfina Darabolt sajtok ára 20 százalékkal, 1999 forintról 1599 forintra csökken.

Ez az öt termék adja az áruházlánc trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.

Hogy miért drágult jelentősen a trappista sajt, arról itt írtunk:

Mi kerül a trappista sajtban 4000 forintba, ha magyar termék?

Hiába készül valami magyar alapanyagokból Magyarországon, így is meredeken emelkedik az ára. Ez tehát még akkor is így van, ha az árut a szomszéd városból rendelik meg és forinttal fizetnek érte. De miért van ez így? Hogyan tudja a forint gyengülése áttételesen is drágítani a bevásárlásainkat?

A februári élelmiszer-drágulásról ebben a cikkünkben olvashat:

Január vége óta is akkorát drágultak az élelmiszerek, mint máskor két év alatt - ez a hvg.hu februári bevásárlókosara

Vajárcsökkenés után hagymaárrobbanás előtt jártuk be a hazai élelmiszerüzleteket, ahol úgy tapasztaltuk: ha az infláció letörésére várunk, érdemesebb a piaci folyamatokat figyelni, mint a kormány intézkedéseit. Mindössze egy termék árának jelentős csökkenése elég volt ahhoz, hogy alig növekedjen az előző hónaphoz képest bevásárlókosarunk értéke februárban.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek