A vaj után a trappista sajt árát is tartósan csökkenti az Aldi

A most olcsóbbá váló termékek adják az áruházlánc trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.

  • hvg.hu hvg.hu
A vaj után a trappista sajt árát is tartósan csökkenti az Aldi

Folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést az Aldi Magyarország: szerdától terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű, hagyományos és laktózmentes trappista sajtjait.

Az áruházlánc emlékeztetett: február elején a nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően 20 százalékkal csökkentette a legkeresettebb vajtermékei árát. Most a trappisták esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, emiatt kínálja őket jelentősen és tartósan olcsóbban.

  • Az 1 kilogrammos Tolle Trappista sajt közel 21 százalékkal lesz olcsóbb: 4790 forint helyett 3790-be kerül.
  • Az Aldi saját márkás Kokárdás Trappista sajtjának ára több mint 23 százalékkal csökken, 3890 forint helyett 2990-ért adják.
  • A 700 grammos Aldi saját márkás Milfina Trappista sajt ára több mint 21 százalékkal mérséklődik, 3299 forint helyett 2599-ért lehet megvenni. A laktózmentes változat eddig 3790 forint volt, mostantól 2999.
  • A 400 grammos Milfina Darabolt sajtok ára 20 százalékkal, 1999 forintról 1599 forintra csökken.

Ez az öt termék adja az áruházlánc trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.

Hogy miért drágult jelentősen a trappista sajt, arról itt írtunk:

Mi kerül a trappista sajtban 4000 forintba, ha magyar termék?

Hiába készül valami magyar alapanyagokból Magyarországon, így is meredeken emelkedik az ára. Ez tehát még akkor is így van, ha az árut a szomszéd városból rendelik meg és forinttal fizetnek érte. De miért van ez így? Hogyan tudja a forint gyengülése áttételesen is drágítani a bevásárlásainkat?

A februári élelmiszer-drágulásról ebben a cikkünkben olvashat:

Január vége óta is akkorát drágultak az élelmiszerek, mint máskor két év alatt - ez a hvg.hu februári bevásárlókosara

Vajárcsökkenés után hagymaárrobbanás előtt jártuk be a hazai élelmiszerüzleteket, ahol úgy tapasztaltuk: ha az infláció letörésére várunk, érdemesebb a piaci folyamatokat figyelni, mint a kormány intézkedéseit. Mindössze egy termék árának jelentős csökkenése elég volt ahhoz, hogy alig növekedjen az előző hónaphoz képest bevásárlókosarunk értéke februárban.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.