Feszültség és konfliktus a szervezetben – Hogyan kezelhető?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Az ügyintézőnek nem tetszhetett, hogy a vásárló telefonálva lépett oda a pulthoz.
Egy evőeszköztartót vitt volna vissza az Örs vezér téri IKEA-ba egy vásárló, aki az ügyfélszolgálat előtti sorban elkezdett telefonálni, eközben viszont sorra került. Az áruház munkatársát zavarhatta, hogy a vásárló telefonál (noha a panaszos állítása szerint azonnal félbehagyta a beszélgetést), mert a blokkra az ügyfél neve helyett azt írta, hogy „telefonáló fasz”.
A vásárló online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel az áruház éttermében – írja az Rtl.hu.
A reklamáló vásárló annyit fűzött még a történethez: vicces, hogy az utalványt ugyanott kell átvennie, ahol „lefaszozták”.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Mexikót is hasonló vámokkal sújtja az amerikai elnök.
Egy hollywoodi film forgatókönyvének lapjaira kívánkoznak az izraeli nukleáris fegyver megszerzésének részletei.
A másik azt válaszolta, hogy ő nem tett ilyet.
Apáti Bence mozgalmának éppen volt érkezése ezt legyártani.
A férje brazil, meg ott elismerik a melegházasságot.