Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az ügyintézőnek nem tetszhetett, hogy a vásárló telefonálva lépett oda a pulthoz.
Egy evőeszköztartót vitt volna vissza az Örs vezér téri IKEA-ba egy vásárló, aki az ügyfélszolgálat előtti sorban elkezdett telefonálni, eközben viszont sorra került. Az áruház munkatársát zavarhatta, hogy a vásárló telefonál (noha a panaszos állítása szerint azonnal félbehagyta a beszélgetést), mert a blokkra az ügyfél neve helyett azt írta, hogy „telefonáló fasz”.
A vásárló online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel az áruház éttermében – írja az Rtl.hu.
A reklamáló vásárló annyit fűzött még a történethez: vicces, hogy az utalványt ugyanott kell átvennie, ahol „lefaszozták”.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.