Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Hiába utaznak a szentendrei vonalon naponta 116 ezren, a reggeli csúcsidőből is maradnak ki járatok.
Január 8-ától, hétfőtől ritkított menetrenddel jár a szentendrei és a ráckevei HÉV, mert több szerelvény is felújításra, javításra vár.
Decemberben közölte a MÁV-HÉV, hogy január 8-tól a „forgalomba adható járművek darabszámának változására tekintettel, a rendelkezésre álló kapacitások pontosabb és hatékonyabb elosztása érdekében változik a H5-ös és a H6-os HÉV munkanapokon érvényes menetrendje”.
A hvg.hu is beszámolt a döntésről, az akkori állás szerint a reggeli csúcsidőben a szentendrei HÉV esetében több járat, egyébként pedig kevesebb fog közlekedni, a mostani közlés alapján azonban a reggel 8 és 9 közötti időszakban is kevesebb induló vonatra számíthatnak az utasok, írja a VG. A ráckevei HÉV-nél pedig minden időszakban ritkítottak a járatok számán.
A MÁV-HÉV Zrt. közlése szerint 2024 januárjától a napi 78 jármű helyett 74 jármű áll forgalomba. A vasúttársaság elismerte, hogy érdemi javtásra és felújításra van szükség, főleg, hogy a szentendrei HÉV a legforgalmasabb elővárosi kötöttpályás vonal, naponta 116 ezren utaznak rajta.
Karácsony Gergely főpolgármester hétfőn reagált közösségi oldalán a történtekre. Posztja szerint Budapest komoly összegeket fizetett a kormánynak a HÉV-ek városon belüli üzemeltetéséért, de a kormány most még több pénzt követel. A sajtó által sokszor megírt és vitatott megállapodás értelmében pedig a főváros jelenleg nem bír beleszólni a járatok számának csökkentésével kapcsolatos döntésbe.
A december végén felbomlott megállapodásról, a Budapest-bérlet körüli vitákról, valamint Lázár János és Karácsony Gergely csörtéjéről az alábbi cikkünkben olvashat bővebben.
Budapest-bérletek vs. agglomerációs járatok: Ki fizet kinek, és pontosan miért?
Vitézy Dávid szétszálazta, hogyan működött eddig a fővárosi és az agglomerációs közlekedést összekötő bonyolult megállapodás.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
A minisztériumnak világossá kell tennie, hogy Gustav Klimt Afrikai herceg című festményének kiviteli engedélyeztetési folyamata során becsapták őket, vagy ők hibáztak. Enélkül rajtuk marad a gyanú, hogy valami még súlyosabb dolog történt – állítja Molnos Péter művészettörténész.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Az őrmestert a történtek után eltiltották minden szakmai és nyilvános szerepléstől, és a tervezett előadásait sem tarthatta meg.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.