Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rosszul fúrt lyukakat talált egy beszállító a készülő 737 MAX gépeken.
Nagyjából ötven Boeing repülőgépen kell hibajavításokat elvégezni, az egyik beszállító ugyanis két rosszul fúrt lyukat talált néhány törzsön – jelentette be a Boeing. A problémás Boeing 737 MAX gépek még nem kerültek forgalomba, sőt a légitársaságoknak sem szállították még ki azokat, a gyártás alatt akadtak rá a hibára.
A cég azt is hozzátette a CNN cikke szerint, hogy a már forgalomban lévő hasonló gépeiket nem kell javítani.
A Boeingnek eddig nagyon rossz éve van: január elején egy utasszállító gépük törzsének egy darabja leszakadt a levegőben, ezért az amerikai légügyi hatóságok a földre parancsolták az összes ott közlekedő 737 Maxot. Egy héttel ez után Japánban úgy szállt fel egy repülő, hogy repedt volt a pilótafülke ablaka, egy teherszállító Boeing hajtóműve kigyulladt a levegőben, egy felszálló gép orrkereke pedig leesett. A balesetek ellenére a cég vezetői nem aggódnak a pénzügyi eredmények miatt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a Ferrari szerezte meg a pole pozíciót.