Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Korábban a SPAR vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, a magyar kormány nyomást gyakorol rájuk, hogy adjanak részesedést Orbán családjának.
Nemrég Tiborcz István, Orbán Viktor veje megpróbálta megvenni a magyarországi SPAR-t, de az ajánlatot az osztrák tulajdonosok visszautasították – írja a VSquare hírlevele üzleti forrásokra hivatkozva.
A lap hozzáteszi, nem Tiborcz volt az első ajánlattevő, ugyanis több mint egy évvel ezelőtt már a Magyarországon élő, orosz származású Rahimkulov család képviselői is megkeresték a SPAR tulajdonosait egy vételi ajánlattal, amelyet állításuk szerint az Orbán-kormány is támogatott.
A kormány és a SPAR viszonya azután mérgesedett el, hogy a cég március elején panaszt nyújtott be az Európai Bizottsághoz a magyarországi kiskereskedelmi különadó miatt, majd a Die Pressében Hans Reisch vezérigazgató arról beszélt, hogy az Orbán-kormány nyomást gyakorol rájuk, hogy adjanak a miniszterelnök családjának részesedést. A kormány erre úgy reagált, szerintük álhír, hogy nyomást gyakorolnának a vállalatra, később azonban Lázár János szokatlanul kemény hangnemben fenyegette meg a SPAR-t.
Ezután Nagy Márton behívatta a SPAR vezetőjét, és figyelmeztette, hogy minden kijelentésnek következménye van. Orbán Balázs, a miniszterelnök politikai igazgatója a múlt héten úgy fogalmazott, hogy keresik a lehetőséget a jogi úton történő elégtételvételre.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.