Feszültség és konfliktus a szervezetben – Hogyan kezelhető?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A Cox Media Group vezetője egy befektetőknek tartott háttérbeszélgetésen elmondta, hogy a lehallgatott információk alapján tudnak személyre szabott reklámokat küldeni a felhasználóknak. A cég ügyfelei közé tartozik a Facebook, a Google és az Amazon is.
A techóriások évekig tagadták azt, amire egyre többen gyanakodtak: úgy kapnak termékekről hirdetéseket például a Facebookon, hogy soha nem kerestek rá, viszont órákkal, napokkal korábban beszélgettek róla ismerőseikkel a telefonjuk közelében – derítette ki a független újságírók részvételével alapított 404 Media tényfeltáró portál a Sky News szerint.
Az online marketinggel foglalkozó Cox Media Group (CMG) egyik vezetője egy befektetőknek tartott háttérbeszélgetésen elmondta, hogy lehallgatják a felhasználók telefonjának mikrofonját, az ott elhangzottakat pedig arra használják, hogy a mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott hirdetésekkel bombázzák őket például a Google-ön vagy a Facebookon. A technológia az Active Listening nevet viseli, és a cég szerint teljesen legális, hiszen több telefonos applikáció szerződési feltételeinek apróbetűs részében is szerepel.
„A hirdetők összepárosíthatják a hanganyagokból származó adatot a felhasználók viselkedési mintáival, hogy jobban célzott hirdetéseket mutathassanak” – hangzott el a prezentációban.
A Google a botrány hatására eltávolította a partnerprogramjából a CMG-t, azzal indokolva a lépést, hogy mindenkinek be kell tartania a törvényeket, a szabályozásokat és a Google hirdetési irányelveit is. A Facebook és az Instagram anyavállalata, a Meta annyit közölt, hogy vizsgálják, a CMG valóban megsértette-e a platformok működési szabályzatát.
„A Meta nem használja a telefon mikrofonját hirdetésekhez, ahogy ezt évek óta hangsúlyozzuk is” – mondta a cég egyik szóvivője.
A 404 Media szerint tavaly decemberben a New Hampshire-i MindSift is azzal dicsekedett, hogy hangadatokat használt fel célzott hirdetések elhelyezésére, amit az emberek mindennapi beszélgetéseit hallgatva szerzett meg, az eszközeik mikrofonján keresztül.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Miért köszönheti a házát Amy Heckerling John Travoltának és Bruce Willisnek? Mit tapasztalt női rendezőként Hollywoodban? Hogyan fedezte fel Sean Pennt és Alicia Silverstone-t? És miért volt fontos, hogy Phoebe Cates ledobja a bikinifelsőjét? A Nicsak, ki beszél! és a Spinédzserek író-rendezőjével beszélgettünk.