Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy korszak véget ért.
1948-ban jelent meg a piacon a Pisa melletti, pontoderai székhelyű Piaggio motorgyár háromkerekű haszonjárműve, minden olasz településen felbukkanó Ape. (Ez olaszul méhet jelent, míg a Piaggio leghíresebb terméke, a Vespa nevének jelentése darázs.)
A Repubblica most azt írja, hogy a jármű gyártását Pisa megyéből a cég átviszi Indiába, a lap szerint ezt az elmúlt hetekben közölték a szakszervezetek képviselőivel, ekkor ismertették velük azt is, hogy a gyár bizonyos részlegei az év végéig szüneteltetik a termelést. A leállás oka az, hogy a gyártósoron átalakításokat kell végezni, mivel a járműbiztonsági, illetve a januárban életbe lépő emissziós előírások miatt már csak a Porter nevű kisteherautót fogják a toszkán üzemben gyártani.
Az olaszországi raktárban lévő, már legyártott Apékat még piacra dobják, de a modellt az új biztonsági és környezetvédelmi elveknek megfelelően már nem tudják átalakítani.
A lap azt írja, hogy Indiában az Ape elektromos verziója is létezik, és a benzinessel együtt remek eladási számokat produkál.
Az érdekképviseleteknek a cégvezetés azt mondta, hogy biztosítják a dolgozókat afelől, hogy más modellekk gyártásával folytatódik a munka az olasz gyárban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.