Ezért nem hisz az utaspótlásban a reptér - a dolgozók negyedét kirúgják

Ma kiderült, miért próbálja a reptéri kommunikáció kicsinyíteni a fapadosok járatindításainak hatását.

  • ecoline.hu
Ezért nem hisz az utaspótlásban a reptér - a dolgozók negyedét kirúgják

Ma kiderült, miért próbálja a reptéri kommunikáció kicsinyíteni a fapadosok járatindításainak hatását. Bejelentették ugyanis, hogy a Malév csődjére reagálva elkezdik a csoportos létszámleépítést, minden negyedik dolgozótól megválik a Budapest Airport.

A reptér most is a másfél millió átszálló utas elvesztésén rugózik, ami ugyan igaz, de nagy valószínűséggel ennél jóval többet pótolnak a fapadosok. A reptérnek jelen pillanatban az az érdeke, hogy a hatalmas vesztes képe éljen róla, így a kirúgott dolgozók könnyebben belátják, hogy kényszerhelyzetben kerül sor elbocsátásukra.

A reptér szerint a Malév csődje óta nagyjából évi egymillió utas elszállítására ajánlottak fel a légitársaságok új kapacitást, ami hatalmas eltérés ahhoz képest, amit a két fapados számolt. A Wizz Air vezére a múlt héten azt közölte, hogy több székre jött új igény, mint ami a Malévval elveszett, a Ryanair vezérhelyettese pedig tegnap azt mondta, a kiesés 95 százalékára van jelentkező.

Természetesen a helyek teljes betöltése esetén is jócskán csökken a reptér bevétele, hiszen az új járatok kedvezményes árat kapnak a reptértől, s a Malév sok járulékos szolgáltatást is igénybe vett a reptéren. 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.

Óbuda sokáig ellenezte a lakóparkok építését, ám most hirtelen 50 méteres épületek és több ezer új lakás épülhet a kerületben

Budapest III. kerületének vezetése a korábbi években arra törekedett, hogy ne épüljenek új lakóparkok a városrészben, sok helyen ugyanis már nehezen bírja a terhelést a helyi infrastruktúra. Az elmúlt hónapokban viszont megváltozott ez az álláspont, és – ha megszavazzák a szükséges előterjesztéseket – több építkezés, valamint NER-közeli vállalakozó is zöld jelzést kaphat az önkormányzattól.